Ugrás a tartalomra
User account menu
Regisztráció
Bejelentkezés
English
magyar
a Nemzeti Régészeti Intézet Facebook oldala
a Magyar Nemzeti Múzeum YouTube csatornája
Main navigation
Hogyan működik?
Szakmai partnereink
Lelőhelyek feltöltése
A projektről
Kapcsolat
Keresés
Régészeti Kutatások Magyarországon
Eszközök
Süti beállítások
Győr – Sopron vasútvonal fejlesztésével kapcsolatban Létesítendő földutak, és az útátjárók esetében létesítendő egyéb utak a 16+70 – 324+00 hm szelvények (Győr – Csorna) között
Morzsa
Magyar Nemzeti Múzeum Régészeti Adatbázis
Projektek
A projekt lelőhelyei
Cs
Ugrás a lap tetejére
Csorna, Árpási elágazás
Csorna, Berkenye
Csorna, Dör vasúti megálló
Csorna, Ló-rét
Csorna, Szőlőhegy
Csorna, Téglagyár, homokbánya
D
Ugrás a lap tetejére
Dör, Hegy-dűlő
Dör, Zálogos-sziget
E
Ugrás a lap tetejére
Enese, Eper u. 3.
Enese, Kiskerti-dűlő
Enese, Siráki-dűlő
Gy
Ugrás a lap tetejére
Győr, Ikrényi-dűlő
Győr, Poós-domb
I
Ugrás a lap tetejére
Ikrény, Széles-dűlő
Ikrény, Zsajdár-dűlő VI.
K
Ugrás a lap tetejére
Kóny, Proletár-dűlő
Kóny, Proletár-dűlő
Kóny, Szapud-ér
Kóny, Szapudi-határra dűlő I.
Kóny, Szapudi-határra-dűlő II.
Kóny, Szapudi-határra-dűlő II.
Kóny, Szapudi-határra-dűlő III.
Kóny, Szapudi-határra-dűlő IV.
Kóny, Téglagyár
Kóny, Vasútállomás
R
Ugrás a lap tetejére
Rábapatona, Beszter-dűlő